Mi az ISO/IEC 20000?
Az ISO/IEC 20000 szabvány az informatikai kérdések kezelésére koncentrál. Segít a szervezeteknek hatékonyan javítani az informatikai szolgáltatások irányítását egy átfogó folyamat megközelítésén keresztül.
A Service Desk megközelítés felhasználásával a problémák osztályozásra kerülnek, ami segít a folyamatosan fennálló gondok és a belső összefüggések meghatározásában. A szabvány a rendszerek kapacitásával, a változtatások alkalmával szükséges irányítási szintekkel, a pénzügyi tervezéssel, a szoftverek kezelésével és elosztásával is foglalkozik.
A képzések:
További információ:
Duka Csilla
Képzési vezető
Tel.: +36-23-444-275
Mobil: +36-30-420-78-98
Fax: +36-23-444-276
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.